ريهام سعيد تقصف جبهة منتقديها وتشكر مفيد فوزي.. رسائل نارية

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

نقدم لكم أخر أخبار الساعة في المقال التالي:

ريهام سعيد تقصف جبهة منتقديها وتشكر مفيد فوزي.. رسائل نارية

نقلاً عن موقع صدى البلد، بتاريخ اليوم الخميس 5 سبتمبر 2019 .

وجهت الإعلامية ريهام سعيد، رسالة للإعلامى الكبير مفيد فوزى، قائلة: "بحبك يا استاذ مفيد.. انت الوحيد اللى فاهم"، وذلك في تعليق منها على فيديو نشرته له بصفحتها عبر مواقع التواصل الاجتماعى "فيسبوك".

كما نشرت ريهام عبر صفحتها ملصق جاء فيه: "فى فرق بين الرضا وعدم الطموح ! ، الرضا انك تتقبل وضعك وتبطل تشتغل وتحاول وتقول انا ربنا كتبلى كدا .. الرضا انك تفضل تخبط على أبواب الرزق كلها باب باب وتروى الارض كلها بعرقك عشان لما يجيلك زى مايجيلك من ربنا ترضا باللى ربنا كتبه وماتحسش انك قصرت..الرضا سعى وعمل يتبعه حمد وشكر !".

ووجهت سعيد رسالة خلال صفحتها: "اضحكوا و امبسطوا محدش واخد منها حاجة و كل حاجة بتعدي. ساعات تحس ان الشر و الندالة فى الناس اوي بس السعادة قرار".

وتابعت: "بتفضل تغربل (الجبنه ) من حياتك و حياتك تنضف طول ما في نفس في امل كلمة أخيرة عشان في ناس ناسية مش ناسية؟ مش عارفة اساسا. في ربنا .. ربنا كبير اوي اوي اوي اقوي و اكبر من اي حد ، يا رب بشكرك علي انك علي طول فاكرني و بتعلمني و بتوعظني. يا رب بشكرك علي انك عايزلي دايما الاحسن و الأفضل. بشكرك انك عايزني ارتاح و اعيش صح. بحبك يا رب".

نشكركم متابعين وزوار بوابة ميدان الأخبار على الثقة والتواجد، كما نعدكم بتقديم كل جديد وهام من كافة المصادر الإخبارية الموثوقة، وقد تم نقل ( ريهام سعيد تقصف جبهة منتقديها وتشكر مفيد فوزي.. رسائل نارية ), والمصدر هو المسئول عن ما ورد بالخبر.
المصدر : صدى البلد

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق